Afrodita Cosmetics


ARGAN - krema za roke in nohte


Ker že nekaj časa uporabljam Afroditino Argan kremo za roke in nohte, lahko rečem da sem jo do sedaj dodobra testirala. In ravno s tem namenom sem se odločila narediti članek in podati svoje mnenje. Ko sem jo kupila sem bila skeptična, saj krema ne spada v višji cenovni rank tovrstnih krem, posledično lahko nudi manjšo kvaliteto. 
   Uporabljam jo dober mesec ali dva in
sem pozitivno presenečena o izboljšavi nohtov saj sem imela slabe; cepile so se konice in nohti sami so bili krhki. Kar se tiče nohtov, je krema opravila svoje delo, namreč nohti se mi sedaj redko lomijo, ravno tako so se prenehali cepiti ter se dejansko okrepili. 

Ravno tako sem pozitivno presenečena nad učinkom kako krema lepo popravi kožo zlasti v

zimskih dneh, ko koža na rokah razpoka ter se izsuši. Z enim do dvem
ali trem nanosom krema odpravi razpoke ter izsušelo kožo. Odvisno od stopnje izsušenosti/razpok.

   Krema na rokah pusti občutek gladke ter zaščitene kože. Roke ne ostanejo mastne saj se v nekaj sekundah vpije v kožo. Arganovo oljekakavovo in karité maslo kožo super obnavljajo, povrhu pa skupaj sestavljajo zelo prijeten, ne premočan vonj. 
  Vsekakor ne bom podala kritike, prej pohvalo, ter hvaležnost, ker ne zavajajo kupcev in na izdelke podajajo opise, ki se izkažejo za lažne. 
  

Cena tube na njihovi spletni strani (100ml): 2.70€

Sestavine: 
  • Arganovo olje
          ima odlično sposobnost vlaženja kože in je prava zakladnica vitamina E z intenzivnim antioksidativnem delovanjem. Zelo ugodno deluje na kožo, jo obnavlja, ščiti, mehča in vlaži. Se lepo vpije v kožo in ne pušča mastnih sledi. Zaradi močnega regenerativnega in vlažilnega učinka, spodbuja bogatenje celic s kisikom, koži pa daje elastičen in zaščitni naboj.
  • Kakavovo maslo
           kožo ščiti, neguje, mehča ter ohranja vlago v njej. Je bogat vir vitamina E, ki je poznan po močnem antioksidativnem delovanju - kožo ščiti pred delovanjem prostih radikalov ter tako pomaga preprečevati njeno prezgodnjo staranje.
  • Karité maslo
           je naravni emolient, vlažilec in antioksidant, kožo neguje, obnavlja in ščiti pred prezgodnjim staranjem.


Pozdravčki,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji