O meni & Kontakt

Kontakt:

andrejaslittleworld@gmail.com

-

Moje ime je Andreja, živim na obali, sem ljubiteljica vsega lepega, imam fanta, in tri pse. 
Toliko je stvari, ki me veselijo v življenju, da sem se odločila ustvariti kar blog. Pisala bom o lepoti, modi, negi, potovanjih, skratka
o stvareh, ki me veselijo, osrečujejo ali fascionirajo.
Ker pa je moj blog še v pogonu, bom vesela kakršnega koli sodelovanja. Moje objave in mnenja temeljijo na resnici, moj namen ni zavajanje bralcev. 
Za oglaševanje ali sodelovanje me lahko kontaktirate na zgornji elektronski naslov.
|
My name is Andreja and I live in Slovenia (Europe). I have a boyfriend and three dogs.
There are so many things I like and I'm passionate about so I decided to start a blog. My main blog would be focusing on beauty, fashion, travel, lifestyle and more.
I write only the truth, my true opinions, because my intention is not to mislead the readers. Please feel free to contact me for any cooperation and such.  
For advertis or collaboration please contact me on e-mail address above.

-



You May Also Like

0 komentarji